Vaš ulazak u EPLAN globalnu podršku
EPLAN korisnički portal za kupce sa aktivnim godišnjim održavanjem
Uz naš online sistem podrške, „EPLAN korisnički portal“, Vi kao kupac godišnjeg održavanja dobijate sveobuhvatnu podršku efikasnijom obradom Vaših pojedinačnih pitanja u vezi sa prijavom. Ovo ubrzava Vaš proces i omogućava nam da Vam brže odgovaramo na pitanja koja hitno trebaju razjašnjenje. Pored toga, u bilo kom trenutku možete pratiti status svojih pitanja.
Kako to funkcioniše u EPLAN-u?
Postavljanje pitanja tehinčkoj podršci direktno iz EPLAN platforme.
EPLAN informacioni portal
Vaše mesto za informacije, vodiče, česta pitanja i još mnogo toga.
EPLAN podrška za kupce za pretplatom
Kao korisnik naših usluga pretplate na licence, nudimo vam sveobuhvatnu podršku.
Pružamo podršku za Vaša pitanja o EPLAN platformi. Takođe smo dostupni za sva pitanja koja imate o EPLAN Cloud proizvodima.
Naši stručnjaci će započeti obradu Vašeg zahteva najkasnije četiri sata nakon podnošenja kako bi Vam pružili rešenje što je pre moguće.
Naši stručnjaci za EPLAN podršku odgovaraju na Vaša pitanja na nacionalnom jeziku, kao i na engleskom.
Pogodno postavljajte svoja pitanja na mreži preko EPLAN korisničkog portala.
Možete se obratiti EPLAN podršci od ponedeljka do petka, tokom radnog vremena naše lokalne kancelarije.
Možete da vidite trenutni status obrade Vašeg zahteva za podršku u bilo kom trenutku koristeći praćenje tiketa. Ako želite, možete pristupiti i statusu svih tiketa koji su kreirane sa Vašim korisničkim brojem.
U svakom trenutku možete iskoristiti prednosti naše sveobuhvatne baze znanja, sa savetima za korišćenje EPLAN softvera.
Još uvek nemate godišnje održavanje? Obavestite se o našim uslugama.
Imate li pitanja ili su Vam potrebne dodatne informacije o godišnjem održavanju i iznajmljivanju licence? Rado ćemo Vam pomoći - samo nas pozovite ili pošaljite e-mail!
Telefon: +381 60 44 37 992
Email: vasic.p@eplan.rs
*Zaštita podataka
Za globalno funkcionisanje EPLAN korisnički portal, EPLAN koristi rešenje koje obezbeđuje dobavljač tehničkih usluga. Obrada podataka može se odvijati i van EU. Dobavljač usluga je dužan da se pridržava važećeg nivoa zaštite podataka u Nemačkoj (uključujući odgovarajuće tehničke i organizacione mere za sigurnost podataka) i da se pridržava uputstava EPLAN-a u prikupljanju, obradi i upotrebi ličnih podataka.