Često postavljena pitanja
Odgovori na često postavljana pitanja
EPLAN tehnička podrška: upiti su laki!
Preko korisničkog portala „EPLAN korisničkog portala“ na vebu i telefonom.
Putem tzv. tiketa. Vaš upit prosleđuje se EPLAN timu za podršku sa unikatnim brojem tiketa koji automatski dodeljujemo Vašem upitu.
Ako nas pozovete, Vaš upit će biti zabeležen kao tiket. Dobićete povratni poziv ili odgovor sa našeg korisničkog portala „EPLAN korisničkog portala” što je pre moguće.
Pošaljite Vaš upit preko EPLAN korisničkog portala. Svoje upite možete slati na mnogo lakši način pomoću ovog jednostavnog, modernog korisničkog interfejsa.
To je zato što su najvažnije informacije već prikupljene preko polja za unos. Ovo garantuje da je Vaša poruka visokog kvaliteta i da postoji mali gubitak podataka prilikom slanja upita. Čim kreirate tiket, dobićete predloge sa rešenjima na Vaš upit iz naše baze znanja. Nijedan drugi oblik kontakta ne nudi ovu opciju.
Da. Čak i veće količine podataka će biti obrađene bez problema ako je tiket već kreiran i sačuvan. Nakon toga možete direktno dodeliti ili otpremiti fajlove svom upitu/tiketu.
Sva uneta podešavanja se automatski čuvaju za naredne projekte. To znači da Vam možemo pružiti brz odgovor na hitna pitanja. Pored toga, status obrade Vašeg tiketa može se videti u bilo kom trenutku. Takođe imate pristup svim informacijama o već postojećim tiketima.
Uvek: 365 dana u godini, 24 sata dnevno.
EPLAN korisnički portal: praktični saveti i trikovi
Našem timu za podršku možete dati dodatne informacije uz pomoć komentara koje priložite uz Vaš tiket sve dok se tiket obrađuje.
Možete da otpremite fajlove sa objašnjenjima direktno na Vaš tiket. Oni će tada biti dostupni EPLAN-ovom timu za podršku.
Na EPLAN korisničkom portalu možete pregledati tikete koje ste postavili u bilo kom trenutku, npr. proverite status otvorenih tiketa ili da pregledate pitanja na koja je već odgovoreno. Odgovori se dodaju uz tiket kao komentari.
Zatvarate tiket u vezi sa Vašim upitom kada se pojavi rešenje Vašeg problema – na primer, u bazi znanja. Pronađeno rešenje je dokumentovano na EPLAN korisničkom portalu i kasnije se može ponovo preuzeti u bilo kom trenutku.
Možete da preuzmete podatke specifične za tiket koje Vam je obezbedila EPLAN podrška u bilo kom trenutku, čak i ako je tiket već zatvoren. To znači da ćete uvek moći da pristupite datim dokumentima, podacima i rešenjima.
Kada je tiket zatvoren, ne možete da unosite dalje podatke. Novi komentar će ponovo otvoriti tiket tako da će i otpremanje podataka biti ponovo moguće. Za novi zahtev za podršku kreirajte novu tiket ili nas kontaktirajte telefonom.